Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШестакова, А.В.-
dc.date.accessioned2022-01-20T10:18:48Z-
dc.date.available2022-01-20T10:18:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7965-
dc.description.abstractРозкрито основи формування і розвитку SMM та аналітики ринку, зокрема проведено типологію та вибір соціальних мереж відповідно до цілей SMM, розглянуто актуальні SMM тренди в Україні та світі. Визначено ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах, які лягають в основу їх стратегій розвитку. З’ясовано передумови становлення і розвитку SMM та аналітики ринку в структурі цифрової економіки. Багато уваги приділено дослідженню цільової аудиторії та управлінню думкою, лояльності споживачів і пізнаваності бренду. Розглядається механізм складання контент-плану. Аналізуються інструменти для роботи з відгуками і SMM-копірайтингу. Навчальний посібник рекомендований для студентів галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» і 12 «Інформаційні технології». Також він буде корисним для представників бізнесу у сфері цифрового маркетингута інших зацікавлених осіб.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectелектронний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.titleSMM та аналітика ринкуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Підручник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестакова.pdf3.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.