Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпанасюк, Євгеній Григорович
dc.contributor.authorБегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.authorМожаровський, Микола Мар'янович
dc.contributor.authorВітюк, Іван Васильович
dc.contributor.authorOpanasyuk, E.G.
dc.contributor.authorBeherskyi, D.B.
dc.contributor.authorMozharovskyi, M.M.
dc.contributor.authorVitiuk, I.V.
dc.date.accessioned2021-12-23T09:47:00Z
dc.date.available2021-12-23T09:47:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7950
dc.description.abstractШум від автомобільного транспорту – це найбільш розповсюджений вид несприятливого екологічного впливу на організм людини. Аналіз результатів відомих досліджень свідчить про те, що джерелами 60–80 % акустичного забруднення міст є рух транспортних засобів. Від шкідливого впливу автомобільного шуму страждають люди, які проживають або працюють поблизу магістральних вулиць. Він суттєво залежить від інтенсивності транспортного потоку, типів транспортних засобів, їх швидкості та технічного стану і значно зростає під час так званих годин «пік», коли рух транспортних засобів стає найбільш інтенсивним. Також рівень шуму може бути завищений внаслідок малої насиченості або повної відсутності зелених насаджень вздовж доріг, близькості від дороги будівель та їх зовнішнього покриття з низькою поглинаючою здатністю, відсутністю незабудованих зон та ін. Крім зазначених факторів, особлива увага в роботі приділена акустичному забрудненню територій, що безпосередньо прилягають до перехресть, оскільки там присутні додаткові фактори впливу на рівень шуму (збільшення концентрації транспортних засобів, додатковий шум при спрацюванні гальм, робота двигунів на перехідних режимах та ін.).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;2(88)
dc.subjectтранспортні засобиuk_UA
dc.subjectперехрестяuk_UA
dc.subjectрівень шумуuk_UA
dc.subjectакустичне забрудненняuk_UA
dc.subjectvehiclesuk_UA
dc.subjectcrossroadsuk_UA
dc.subjectnoise leveluk_UA
dc.subjectacoustic pollutionuk_UA
dc.titleДослідження транспортного акустичного забруднення і факторів його залежності на прикладі перехресть магістральних вулиць міста Житомираuk_UA
dc.title.alternativeResearch of transport acoustic pollution and factors of its dependence on the example of intersections of main streets of Zhytomyruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenNoise from road transport is the most common type of adverse environmental impact on the human body. Analysis of the results of known studies shows that the sources of 60–80 % of acoustic pollution of cities are the movement of vehicles. People living or working near main streets suffer from the harmful effects of car noise. It significantly depends on the intensity of traffic, types of vehicles, their speed and technical condition and increases significantly during the so-called «peak hours», when the traffic becomes heavier. Also, the noise level may be overestimated due to low saturation or complete absence of greenery along roads, proximity to roads and their external coverage with low absorption capacity, lack of undeveloped areas, etc. In addition to these factors, special attention is paid to acoustic pollution of territories near crossroads, because there are additional factors influencing the noise level (increasing the concentration of vehicles, additional noise when braking, the operation of engines in transient modes, etc.).uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.Опанасюк.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.