Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГупалюк, Ю.І.-
dc.contributor.authorШомко, Д.В.-
dc.contributor.authorШомко, В.В.-
dc.contributor.authorНосик, О.В.-
dc.contributor.authorДавидова, І.В.-
dc.contributor.authorGupalyuk, Yu.I.-
dc.contributor.authorShomko, D.V.-
dc.contributor.authorShomko, V.V.-
dc.contributor.authorNosik, O.V.-
dc.contributor.authorDavidova, I.V.-
dc.date.accessioned2020-12-22T09:40:37Z-
dc.date.available2020-12-22T09:40:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7812-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку урбанізованих територій все більше зростає значущість захисту від шумового впливу. У зв’язку з індустріалізацією міст, зростанням кількості транспортних засобів, транспортної рухливості населення, ростом технічного оснащення міського господарства збільшуються рівні шумового забруднення. Для проведення досліджень було обрано один із мікрорайонів м. Житомира, віддалений від центра міста та частково оточений зеленою зоною, що зменшує ймовірність впливу інших прилеглих територій зі значним транспортним потоком на формування рівня шумового навантаження. На основі попереднього обстеження території мікрорайону було виявлено ключові ділянки, в яких потім проводилися виміри шуму. Головною вимогою до спектра ключових ділянок була рівномірність розміщення, охоплення всіх функціональних зон і можливість паралельного виміру шуму біля його джерела і всередині житлового кварталу. На основі статистичної обробки отриманих експериментальних даних розроблено картографічні моделі просторового розподілу шумового забруднення в межах мікрорайону. За результатами досліджень було виділено зони з різним рівнем шумового забруднення. Найбільший рівень шуму спостерігається поблизу місць виїзду автомобілів з провулків на головну дорогу. Кінцевим етапом проєкту стала розробка заходів зі зниження шумового навантаження на житлові будівлі та прибудинкові території. За результатами акустичних розрахунків визначено геометричні параметри екранів, надано вимоги щодо акустичних характеристик конструкції екрана і запропоновано базові конструкції, що відповідають таким характеристикам. Розрахункова ефективність екранів становить 7–8 дБ. Було проведено визначення проєктного рівня шуму із врахуванням заходів та створення проєктної карти шуму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;2(86)-
dc.subjectшумuk_UA
dc.subjectшумове забрудненняuk_UA
dc.subjectшумомірuk_UA
dc.subjectкарта шумуuk_UA
dc.subjectзвукопоглинальні конструкціїuk_UA
dc.subjectшумозахисний екранuk_UA
dc.subjectрівень шумуuk_UA
dc.subjectnoiseuk_UA
dc.subjectnoise pollutionuk_UA
dc.subjectsound level meteruk_UA
dc.subjectnoise mapuk_UA
dc.subjectsound-absorbing structuresuk_UA
dc.subjectnoise shielduk_UA
dc.subjectnoise leveluk_UA
dc.titleДослідження шумового навантаження та розробка комплексу шумознижуючих заходів на прикладі одного з мікрорайонів м. Житомирuk_UA
dc.title.alternativeNoise load research and development of the complex of noise reduction measures on the example of the building estate in Zhitomiruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn modern conditions of urbanized areas development, the importance of protection from noise exposure is increasing. In connection with the increase in the number of vehicles, industrialization of cities, the growth of transport mobility of the population, the growth of technical equipment of urban facilities, the levels of noise pollution are increasing. One of the building estates of Zhitomir was selected for research. It is remote from the city center and partially surrounded by a green zone, which reduces the likelihood of the influence of other nearby areas with significant traffic on the formation of the level of internal noise load. Based on a preliminary survey of the building estate, key areas were identified where noise measurements were then carried out. The main requirement for the spectrum of key areas was the uniformity of placement, coverage of all functional areas and the possibility of parallel noise measurement at its source and within a residential area. On the basis of statistical processing of the obtained experimental data, cartographic models of the spatial distribution of noise pollution within the building estate were developed. According to the research results, zones with different levels of noise pollution were identified. The highest noise level is observed near the places where cars leave the lanes for the main road. The final stage of the project was the development of measures to reduce the noise load on residential buildings and adjacent areas. Based on the results of acoustic calculations, the geometric parameters of the screens are determined, the requirements for the acoustic characteristics of the screen design are provided, and the basic designs that meet these characteristics are proposed. The design efficiency of the screens is 7–8 dB. The design noise level was determined taking into account the measures and the design map of the noise load was created.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21. Гупалюк.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.