Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774
Title: ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ КЕРОВАНИХ МОСТІВ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВ
Other Titles: Selection and argumentation of parameters of vibrodiagnostics of steered axles of wheeled tractors.
Authors: Борисюк, Дмитро Вікторович
Borysiuk, D.V.
Keywords: трактор
керований міст
технічне обслуговування
роз-регулювання
матриця діагностування
коливання
віброприскорення
резонансна частота
тиск повітря у шинах
момент загвинчування
швидкість руху
tractor
steered axle
maintenance
deregulation
diagnostic matrix
oscillations
vibration acceleration
resonant frequency
air pressure in the tires
tightening torque
speed of movement
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту». – Державний університет «Житомирська політехніка» Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2020. У дисертації на підставі сукупності узагальнених наукових результатів вирішено актуальне завдання підвищення ефективності функціонування та безпеки експлуатації колісних тракторів шляхом удосконалення методу вібродіагносту-вання їх керованих мостів та обґрунтування його параметрів. Встановлено взаємозв’язок між власними та вимушеними коливаннями керованого моста колісного трактора залежно від відхилення параметрів регулю-вання. Розроблено матрицю діагностування та на основі її синтезу формалізовано модель вібродіагностування вузлів керованого моста колісного трактора. Формалізовано емпіричні моделі, які характеризують зміну параметрів вібрації та коефіцієнтів віброприскорення і резонансної частоти вузлів розрегульованого керованого моста у статичному стані залежно від тиску повітря у шинах коліс і моментів загвинчування гвинтових пар, та додатково швидкості руху колісного трактора і мікропрофілю дорожнього покриття для дослідження як власних так і вимушених коливань у динамічному стані. Уточнено метод визначення не-справностей керованого моста на основі застосування спектрального аналізу з уточненими частковими і загальними середніми коефіцієнтами віброприскорення і резонансної частоти. Проведено оцінку розробленого методу і автоматизованої системи діагностування керованих мостів колісних тракторів у виробничих умовах.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774
Appears in Collections:Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Borusiuk_DV.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.