Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисюк, Дмитро Вікторович-
dc.contributor.authorBorysiuk, D.V.-
dc.date.accessioned2020-11-30T11:41:35Z-
dc.date.available2020-11-30T11:41:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту». – Державний університет «Житомирська політехніка» Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2020. У дисертації на підставі сукупності узагальнених наукових результатів вирішено актуальне завдання підвищення ефективності функціонування та безпеки експлуатації колісних тракторів шляхом удосконалення методу вібродіагносту-вання їх керованих мостів та обґрунтування його параметрів. Встановлено взаємозв’язок між власними та вимушеними коливаннями керованого моста колісного трактора залежно від відхилення параметрів регулю-вання. Розроблено матрицю діагностування та на основі її синтезу формалізовано модель вібродіагностування вузлів керованого моста колісного трактора. Формалізовано емпіричні моделі, які характеризують зміну параметрів вібрації та коефіцієнтів віброприскорення і резонансної частоти вузлів розрегульованого керованого моста у статичному стані залежно від тиску повітря у шинах коліс і моментів загвинчування гвинтових пар, та додатково швидкості руху колісного трактора і мікропрофілю дорожнього покриття для дослідження як власних так і вимушених коливань у динамічному стані. Уточнено метод визначення не-справностей керованого моста на основі застосування спектрального аналізу з уточненими частковими і загальними середніми коефіцієнтами віброприскорення і резонансної частоти. Проведено оцінку розробленого методу і автоматизованої системи діагностування керованих мостів колісних тракторів у виробничих умовах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.subjectтракторuk_UA
dc.subjectкерований містuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectроз-регулюванняuk_UA
dc.subjectматриця діагностуванняuk_UA
dc.subjectколиванняuk_UA
dc.subjectвіброприскоренняuk_UA
dc.subjectрезонансна частотаuk_UA
dc.subjectтиск повітря у шинахuk_UA
dc.subjectмомент загвинчуванняuk_UA
dc.subjectшвидкість рухуuk_UA
dc.subjecttractoruk_UA
dc.subjectsteered axleuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjectderegulationuk_UA
dc.subjectdiagnostic matrixuk_UA
dc.subjectoscillationsuk_UA
dc.subjectvibration accelerationuk_UA
dc.subjectresonant frequencyuk_UA
dc.subjectair pressure in the tiresuk_UA
dc.subjecttightening torqueuk_UA
dc.subjectspeed of movementuk_UA
dc.titleВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ КЕРОВАНИХ МОСТІВ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВuk_UA
dc.title.alternativeSelection and argumentation of parameters of vibrodiagnostics of steered axles of wheeled tractors.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractenDissertation for obtaining the candidate of technical sciences degree in specialty 05.22.20 «Operation and repair of transport means». – Zhytomyr Polytechnic State University of Ministry of Education and Science of Ukraine, Zhytomyr, 2020. In the dissertation, on the basis of a set of generalized scientific results, the urgent problem of increasing the efficiency of functioning and safety of operation of tractors was solved by improving the method of vibration diagnostics of steered axles and substantiating its parameters. The relationship between natural and forced oscillations of the steered axle of a wheeled tractor is established, depending on the deviation of the control parameters. The matrix of diagnostics is developed and on the basis of its synthesis the model of vibration diagnostics of the units of the steered axle of a wheeled tractor is formalized. Empirical models have been formalized that characterize the change in vibration parameters and vibration acceleration coefficients and resonance frequency of units of a misaligned steered axle in a static state, depending on the air pressure in the tires of the wheels and the screwing torque of screw pairs, and additionally the speed of the wheel tractor and the micro-profile of the road surface for studying both its forced vibrations in a dynamic state. A method for determining malfunctions of a steered axles has been refined based on the application of spectral analysis by refined partial and total average coefficients of vibration acceleration and resonance frequency. The evaluation of the developed method and the automated system for diagnosing the steered axles of tractors in production conditions has been carried out.uk_UA
Appears in Collections:Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Borusiuk_DV.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.