Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, О.I.-
dc.contributor.authorМорозов, А.В.-
dc.contributor.authorGrabar, O.I.-
dc.contributor.authorMorozov, A.V.-
dc.date.accessioned2020-09-28T08:03:01Z-
dc.date.available2020-09-28T08:03:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7745-
dc.description.abstractПід час досліджень було розглянуто методи простої сенсомоторної реакції, метод реакції вибору, метод реакції розрізнення, метод Штенберга та метод «ментального обертання» для визначення найефективнішого використання у програмному забезпеченні. На основі цього аналізу розроблено програмний інтерфейс для arcade-подібної гри. Проаналізовано зміни швидкості реакції користувача на рухомі об’єкти та можливість їх кореляції. Моделювання змін швидкості психологічної реакції користувача дозволяє використання цього програмного продукту для покращення навчання, тренування спортсменів тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(85)-
dc.subjectшвидкість реакціїuk_UA
dc.subjectarcade-подібна граuk_UA
dc.subjectпроєктування інтерфейсівuk_UA
dc.subjectspeed of reactionuk_UA
dc.subjectarcade-like gameuk_UA
dc.subjectinterfaces creationuk_UA
dc.titleАналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання в розробці arcade-подібної гриuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis and modeling methods of measuring the change of speed of a person’s psychological reaction on movable objects for the use in the development of arcade-like gameuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe methods of sensorimotor reaction, method of reaction of choice, method of reaction of distinction, Shtenberg’s method and method of «mental rotation» for determination of the most effective use in software were considered outages during researches. On the basis of this analysis a programmatic interface is worked out for arcade-like game. The changes of speed reaction of a user on movable objects and possibility of their correlation were analysed. The modeling changes of speed of psychological of a user gives an opportunity to use this software product for the improvement of studies, training of sportsmen.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16. Грабар.pdf684.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.