Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7532
Title: | Класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів: критичний огляд |
Other Titles: | Classification of incomes of secondary schools: a critical review |
Authors: | Литвинчук, Ірина Вікторівна Прохорчук, Наталія Олегівна Lytvynchuk, I.V. Prochorchuk, N.O. |
Keywords: | доходи бюджетних установ доходи загальноосвітніх закладів класифікація власні доходи бюджетних установ доходи загального фонду доходи спеціального фонду income of budgetary institutions income of secondary schools classification; net income of budgetary institutions income of the general fund income of the special fund |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЖДТУ |
Series/Report no.: | Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;1(42) |
Abstract: | Досліджено класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів і доведено необхідність розглядати її через призму доходів бюджетних (державних) установ. Проаналізовано нормативну базу і економічну літературу з метою виокремлення ключових класифікаційних ознак для систематизації доходів загальноосвітніх навчальних закладів як об’єктів бухгалтерського відображення. Вирізнено п’ять ключових підходів до класифікації доходів бюджетних установ, які закріплені на законодавчому рівні та описані авторами у економічній літературі. Запропоновано узагальнену класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів з виокремленням дев’яти основних напрямів: за можливістю передбачення (звичайні, надзвичайні), за можливістю планування (планові, непланові), за регулярністю отримання (постійні, разові), за видами діяльності (операційні, фінансові, інвестиційні), за періодами виникнення (звітного і майбутніх періодів), за формою власності загальноосвітніх навчальних закладів (державних, комунальних, приватних), за фізичною формою (монетарні, немонетарні), за цільовим спрямуванням (загального і спеціального фонду), за джерелами фінансування (власні, позикові і залучені). Запропонована класифікація передбачає групування базових елементів за двома основними групами доходів, які визначають характер позабюджетної діяльності та фінансовий результат функціонування загальноосвітніх навчальних закладів. Узагальнена класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів дозволить систематизувати об’єкти доходів бухгалтерського обліку для ефективного ведення господарської діяльності, складання звітності та прийняття управлінських рішень щодо раціонального формування і витрачання бюджетних коштів. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7532 |
Appears in Collections: | Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.