Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинчук, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorПрохорчук, Наталія Олегівна-
dc.contributor.authorLytvynchuk, I.V.-
dc.contributor.authorProchorchuk, N.O.-
dc.date.accessioned2019-09-20T10:57:36Z-
dc.date.available2019-09-20T10:57:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7532-
dc.description.abstractДосліджено класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів і доведено необхідність розглядати її через призму доходів бюджетних (державних) установ. Проаналізовано нормативну базу і економічну літературу з метою виокремлення ключових класифікаційних ознак для систематизації доходів загальноосвітніх навчальних закладів як об’єктів бухгалтерського відображення. Вирізнено п’ять ключових підходів до класифікації доходів бюджетних установ, які закріплені на законодавчому рівні та описані авторами у економічній літературі. Запропоновано узагальнену класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів з виокремленням дев’яти основних напрямів: за можливістю передбачення (звичайні, надзвичайні), за можливістю планування (планові, непланові), за регулярністю отримання (постійні, разові), за видами діяльності (операційні, фінансові, інвестиційні), за періодами виникнення (звітного і майбутніх періодів), за формою власності загальноосвітніх навчальних закладів (державних, комунальних, приватних), за фізичною формою (монетарні, немонетарні), за цільовим спрямуванням (загального і спеціального фонду), за джерелами фінансування (власні, позикові і залучені). Запропонована класифікація передбачає групування базових елементів за двома основними групами доходів, які визначають характер позабюджетної діяльності та фінансовий результат функціонування загальноосвітніх навчальних закладів. Узагальнена класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів дозволить систематизувати об’єкти доходів бухгалтерського обліку для ефективного ведення господарської діяльності, складання звітності та прийняття управлінських рішень щодо раціонального формування і витрачання бюджетних коштів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;1(42)-
dc.subjectдоходи бюджетних установuk_UA
dc.subjectдоходи загальноосвітніх закладівuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectвласні доходи бюджетних установuk_UA
dc.subjectдоходи загального фондуuk_UA
dc.subjectдоходи спеціального фондуuk_UA
dc.subjectincome of budgetary institutionsuk_UA
dc.subjectincome of secondary schoolsuk_UA
dc.subjectclassification; net income of budgetary institutionsuk_UA
dc.subjectincome of the general funduk_UA
dc.subjectincome of the special funduk_UA
dc.titleКласифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів: критичний оглядuk_UA
dc.title.alternativeClassification of incomes of secondary schools: a critical reviewuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article examines the classification of the income of secondary schools and the necessity to consider it in the context of the revenue of budget (state) institutions. The regulatory framework and economic literature are analyzed in order to identify the key classification features for the systematization of income of secondary schools as objects of accounting. There are five key approaches to the classification of revenues of budgetary institutions, which are fixed at the legislative level and are described by the authors in the economic literature. A generalized classification of the income of secondary schools with the allocation of the nine major areas is offered: prediction (regular, emergency), planning (planned, unplanned) reception frequency (fixed, single), by types of activity (operational, financial, investment), by period of occurrence (the reporting and future periods), in the form of ownership of secondary schools (state, municipal, private), physical form (monetary, nonmonetary), target direction (general and special fund), the sources of financing (net, borrowed and involved). The proposed classification involves grouping the basic elements into two main income groups, which determine the nature of extra-budgetary activities and the financial result of the functioning of secondary schools. A generalized classification of the income of secondary schools will allow to systematize the objects of revenue accounting for effective business operations, reporting and managerial decision-making regarding the rational for the formation and spending of budget funds.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf647.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.