Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7498
Title: Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів
Other Titles: Estimation of enterprise’s marketing potential: the comparative analysis of scientific approaches
Authors: Іваненко, Валентина Олександрівна
Ковальчук, Оксана Романівна
Ivanenko, V.O.
Kovalchuk, O.R.
Keywords: маркетинговий потенціал
маркетингові ресурси
зовнішні можливості
оцінка
marketing potential
marketing resources
external opportunities
estimation
Issue Date: 2019
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(87)
Abstract: У статті проаналізовано різні підходи науковців до визначення сутності маркетингового потенціалу, його структурних елементів та методики оцінки ефективності маркетингового потенціалу. Власне розуміння поняття «маркетинговий потенціал» дало змогу виокремити чіткі його складові, а також напрями оцінки ефективності маркетингового потенціалу в діяльності суб’єкта господарювання. Здійснений аналіз наукових підходів дав змогу зрозуміти, що маркетинговий потенціал є поєднанням маркетингових ресурсів, резервів та зовнішніх можливостей підприємства. Виокремлені складові елементи маркетингового потенціалу включають матеріальні, нематеріальні власні ресурси та резерви підприємства, а також можливості, які можуть надаватися зовнішнім середовищем. Запропонований механізм оцінки маркетингового потенціалу дозволяє в повній мірі визначити наявні ресурси в поточній діяльності суб’єкта господарювання та найбільш ефективні напрями їх використання в довгостроковій перспективі. В основу аналізу маркетингового потенціалу покладено комплексний підхід оцінки, застосування якого найбільш повно розкриває всі наявні ресурси.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7498
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72.pdf566.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.