Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІваненко, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorКовальчук, Оксана Романівна-
dc.contributor.authorIvanenko, V.O.-
dc.contributor.authorKovalchuk, O.R.-
dc.date.accessioned2019-04-25T09:49:42Z-
dc.date.available2019-04-25T09:49:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7498-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи науковців до визначення сутності маркетингового потенціалу, його структурних елементів та методики оцінки ефективності маркетингового потенціалу. Власне розуміння поняття «маркетинговий потенціал» дало змогу виокремити чіткі його складові, а також напрями оцінки ефективності маркетингового потенціалу в діяльності суб’єкта господарювання. Здійснений аналіз наукових підходів дав змогу зрозуміти, що маркетинговий потенціал є поєднанням маркетингових ресурсів, резервів та зовнішніх можливостей підприємства. Виокремлені складові елементи маркетингового потенціалу включають матеріальні, нематеріальні власні ресурси та резерви підприємства, а також можливості, які можуть надаватися зовнішнім середовищем. Запропонований механізм оцінки маркетингового потенціалу дозволяє в повній мірі визначити наявні ресурси в поточній діяльності суб’єкта господарювання та найбільш ефективні напрями їх використання в довгостроковій перспективі. В основу аналізу маркетингового потенціалу покладено комплексний підхід оцінки, застосування якого найбільш повно розкриває всі наявні ресурси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(87)-
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингові ресурсиuk_UA
dc.subjectзовнішні можливостіuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectmarketing resourcesuk_UA
dc.subjectexternal opportunitiesuk_UA
dc.subjectestimationuk_UA
dc.titleОцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходівuk_UA
dc.title.alternativeEstimation of enterprise’s marketing potential: the comparative analysis of scientific approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article analyzes different approaches of scientists to the definition of the essence of marketing potential, its structural elements and methods for assessing the effectiveness of marketing potential. The authors’ understanding the concept of «marketing potential» makes it possible to distinguish its clear components as well as the directions for assessing the effectiveness of marketing potential in enterprise’s activity. The analysis of scientific approaches allows to understand that marketing potential is the combination of marketing resources, reserves and external capabilities of the enterprise. The separate elements of marketing potential include material, intangible own resources and enterprise’s reserves as well as opportunities that can be provided by the external environment. The proposed mechanism of marketing potential estimation allows to determine fully the available resources in the enterprise’s current activity and the most effective directions of their use in the long-term outlook. The basis of marketing potential analysis is a comprehensive evaluation approach, the application of which most fully discloses all the available resources.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72.pdf566.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.