Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7450
Title: Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду
Other Titles: Features of competitive brand positioning
Authors: Ковальчук, О.А.
Kovalchuk, O.A.
Keywords: бренд
конкурентоспроможний бренд
позиціонування бренду
brand
brand competitiveness
brand positioning
Issue Date: 2018
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;4(86)
Abstract: У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7450
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84.pdf518.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.