Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, О.А.-
dc.contributor.authorKovalchuk, O.A.-
dc.date.accessioned2019-02-25T09:27:15Z-
dc.date.available2019-02-25T09:27:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7450-
dc.description.abstractУ роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;4(86)-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможний брендuk_UA
dc.subjectпозиціонування брендуuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrand competitivenessuk_UA
dc.subjectbrand positioninguk_UA
dc.titleОсобливості позиціонування конкурентоспроможного брендуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of competitive brand positioninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article reflects the latest trends in positioning and its impact on the brand effectiveness. The concept of a brand is considered. A trademark is examined as the priority component of enterprise’s intangible assets, as an effective management tool for an organization. The author substantiates the principles, with the help of which, it is possible to create a competitive brand. The explanation of the main conditions for achieving the operative result of positioning is provided. The components, through which the brand will be able to reach a new level are described in detail. The stages of creating a logo and other elements that will help make the company more recognizable are carefully shown. The necessity of achieving consumer commitment to their own brand is analyzed.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84.pdf518.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.