Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодчашинський, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorЛугових, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorНемчак, Ольга Русланівна-
dc.contributor.authorPodchashinsky, Yu.A.-
dc.contributor.authorLugovykh, O.A-
dc.contributor.authorNemchak, O.R.-
dc.date.accessioned2019-01-30T08:01:24Z-
dc.date.available2019-01-30T08:01:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7433-
dc.description.abstractБезпека в нашій країні та за її межами вимагає знайдення нових інформаційних технологій захисту та охорони об’єктів від несанкціонованого доступу. Особливо нагальною є потреба у захисті об’єктів державного значення. Охорона периметру територій неможлива без використання комп’ютеризованих систем контролю та вимірювання параметрів руху об’єктів. З розвитком інформаційних технологій і зростає оснащеність зловмисників, які знаходять все нові шляхи подолання перешкод на своєму шляху. Тому актуальною задачею є удосконалення комп’ютеризованих систем доступу на закритих об’єктів з метою підвищення їх стійкості до нападів та надійності функціонування. У роботі проведено аналіз сучасних методів, засобів та технологій ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів. Виявленні переваг та недоліки для розробки нових інформаційних технологій ідентифікації об’єктів в системах контролю доступу на об’єкт. Сучасні моделі та методи побудови комп’ютеризованої системи ідентифікації транспортних засобів ґрунтуються на комплексному рішенні. Запропоновано метод побудови блоку прийняття рішень з ідентифікації об’єктів. Здійснене проектування продукційної моделі бази знань із врахуванням вагових коефіцієнтів для зниження показників помилок першого та другого роду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)-
dc.subjectідентифікація транспортних засобівuk_UA
dc.subjectпараметри рухуuk_UA
dc.subjectсистема контролю і управління доступом (СКУД)uk_UA
dc.subjectрадіочастотна ідентифікація (RFID)uk_UA
dc.subjectрозпізнавання номерних знаківuk_UA
dc.subjectсмарт-картиuk_UA
dc.subjectvehicle identificationuk_UA
dc.subjectmotion parametersuk_UA
dc.subjectaccess control system (ACS)uk_UA
dc.subjectradio frequency identification (RFID)uk_UA
dc.subjectlicense plate recognitionuk_UA
dc.subjectsmart carduk_UA
dc.titleДослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єктuk_UA
dc.title.alternativeResearch of methods of identification and determination of parameters of movement of vehicles in the system of access to a closed objectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenSecurity in our country and abroad requires the search for new information technologies to protect and secure facilities from unauthorized access. The protection of objects of national importance is especially urgent. The protection of the perimeter of the territory is impossible without the use of computerized control systems and measurement of motion parameters of objects. With the development of information technology, the equipment of attackers is getting more and more advanced, who are finding new ways to overcome obstacles in their path. Therefore, an urgent task is to improve computerized access systems to closed objects in order to increase their resistance to attacks and reliability of operation. The article analyzes the modern methods, means and technologies of identification and determination of the parameters of the movement of vehicles. The advantages and disadvantages of these methods are revealed, new methods are developed for information technologies for the identification of objects in access control systems for a closed object. Modern models and methods for constructing a computerized vehicle identification system are based on a comprehensive solution. A method for constructing a block of decision making about the identification of objects is proposed. The production model of the knowledge base was designed with weights taken into account to reduce the error rates of the first and second kind.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208.pdf664.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.