Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевківський, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorLevkivskyi, О.-
dc.date.accessioned2019-01-29T08:16:17Z-
dc.date.available2019-01-29T08:16:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7428-
dc.description.abstractГоловними територіальними функціями транзитних регіонів є інфраструктурні, в тому числі автосервісні функції – соціально-побутове обслуговування людей і транспортно-дорожній сервіс. Аналізуючи стійкий потік транспорту визначають потреби в автосервісі, а також відпочинку і соціально-побутовому обслуговуванні водіїв і пасажирів. Серед сприятливих місць для розвитку функцій дорожнього сервісу потенційними є примагістральні населені пункти. В даний час сфера сервісного обслуговування автомобілів не впорядкована, об’єкти технічного обслуговування автомобілів розподілені по території нерівномірно, землі під об’єктами використовуються неефективно, в цілому відсутня система контролю, що гарантує якість послуг, що надаються; з технічної оснащеності сервісна інфраструктура не завжди відповідає сучасним вимогам, матеріально-технічна база підприємств, які можуть надавати послуги з технічного обслуговування і ремонту не підготовлена для обслуговування сучасних автомобілів. У статті, на основі обстеження транспортної інфраструктури та кількісних показників транспортного потоку на міжнародній автотранспортній магістралі М-06 (Е40) в Житомирській області, визначено кількість постів сервісу, необхідних для обслуговування автомобілів тягачів, що рухаються автотранспортною магістраллю. Розглянуто можливості інвестицій в об’єкти технічного сервісу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)-
dc.subjectавтомагістральuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjecthighwayuk_UA
dc.subjectrolling stockuk_UA
dc.subjectinfrastructureuk_UA
dc.titleВизначення кількості підприємств технічного сервісу на основі аналізу транспортного потокуuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the number of technical service enterprises based on the analysis of the transport flowuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe main territorial functions of transit regions are infrastructural, including autoservice functions i.e. social welfare of people and transport and road service. Analyzing a steady stream of transport, the aticle determines the needs for car service, as well as recreation and social services for drivers and passengers. Among the favorable places for the development of the road service are the settlements near the road. At present, the scope of car service is not streamlined, vehicle maintenance facilities are unevenly distributed throughout the territory, the land under facilities is used inefficiently, and there is generally no control system that guarantees the quality of the services provided; with technical equipment, the service infrastructure does not always meet modern requirements; the material and technical base of enterprises that can provide maintenance and repair services is not prepared for servicing modern cars. The article determines the number of service posts required for servicing vehicles moving along a motorway, on the basis of a survey of transport infrastructure and quantitative indicators of traffic flow on the M-06 (E40) international motorway in the Zhytomyr region. The possibilitis of investment in objects of technical services are studied.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94.pdf705.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.