Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолодницька, Руслана Віталіївна-
dc.contributor.authorKolodnytskа, R.V.-
dc.date.accessioned2019-01-29T08:11:29Z-
dc.date.available2019-01-29T08:11:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7427-
dc.description.abstractВнаслідок глобального потепління на планеті зростає роль використання альтернативних палив. Дизельне біопаливо (біодизель) зменшує викиди сажі у порівнянні з дизельним паливом і покращує баланс вуглекислого газу на планеті. Використання біодизелю у двигунах внутрішнього згоряння, як правило, показує вищі викиди оксидів азоту, ніж дизельне паливо. В роботі приведені рівняння формування оксидів азоту, які можуть утворюватися, в основному, за допомогою трьох механізмів; термічного, швидкого і формування закису азоту. Приведені також характерні коефіцієнти кінетики процесу для дизельного і біодизельного палив. В роботі проаналізовані викиди оксидів азоту для біодизельних палив, що вироблені з соєвої олії, талової олії і використаної олії. Показана залежність викидів оксидів азоту від ступеня ненасиченості молекул. Біодизель на основі соєвої олії показав більше викидів оксидів азоту при згорянні, оскільки містить у своєму складі більше ненасичених молекул (молекул з подвійними зв’язками). Зменшити викиди оксидів азоту можна шляхом рециркуляції відпрацьованих газів. Одержана емпірична формула для описання викидів оксидів азоту для сумішей дизельного і біодизельного палив, що дає гарне узгодження з експериментальними даними для низькотемпературного згоряння в умовах рецеркуляції відпрацьованих газів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)-
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectдизельне біопаливоuk_UA
dc.subjectнебезпечні викиди автомобілівuk_UA
dc.subjectоксиди азотуuk_UA
dc.subjectautomotive transportuk_UA
dc.subjectdiesel biofuelsuk_UA
dc.subjectcar exhaust emissionsuk_UA
dc.subjectnitrogen oxidesuk_UA
dc.titleВикиди оксидів азоту при використанні дизельного біопаливаuk_UA
dc.title.alternativeBiodiesel nitrogen oxides emissionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe trend of using the alternative fuels is increasing because of the global warming. For example, biodiesel improves the balance of carbon dioxide on the planet and reduces soot emissions compared with diesel fuel. But using the biodiesel in internal combustion engines tends to show higher nitrogen oxides emissions compared with diesel. The equations for the formation of nitrogen oxides, mainly through three mechanisms (thermal, prompt and nitrous oxide) are presented in this work. The characteristic coefficients of the process kinetics for diesel and biodiesel fuels are also given. Nitrogen oxides emissions of biodiesel fuels, made from soybean oil, tallow oil and used oil, are analysed in the paper. The dependence of nitrogen oxides emissions on the degree of unsaturation of molecules is shown. Biodiesel based on soybean oil showed more nitrogen oxides emissions during the combustion, since it contains more unsaturated molecules (double-bonded molecules). Nitrogen oxide emissions can be reduced by exhaust gas recirculation. The empirical formula for the nitrogen oxides emissions of diesel and biodiesel blends is obtained, which gives a good agreement with the experimental data for low-temperature combustion in the case of exhaust gas recirculation.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63.pdf576.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.