Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХильченко, Тетяна Валентинівна-
dc.contributor.authorKhylchenko, T.V.-
dc.date.accessioned2018-06-27T07:20:03Z-
dc.date.available2018-06-27T07:20:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7380-
dc.description.abstractПрисвячено дослідженню нового двоканального ємнісного МЕМС гравіметра (МЕМС ДЄГ) автоматизованої авіаційної гравіметричної системи (АГС). Обґрунтовано актуальність досліджень, можливість та доцільність використання у якості гравіметра АГС нового МЕМС ДЄГ. Проведено аналіз сучасних гравіметрів, які застосовуються при проведенні авіаційних гравіметричних робіт, та найбільш перспективних наукових розробок і виявлено їх основні недоліки: низька точність вимірювання; обов’язкова необхідність використання складних процедур фільтрації вихідного сигналу гравіметра АГС; відсутність можливості оперативної обробки інформації; нелінійність вихідної характеристики; висока вартість (сапфір); складність конструкції; наявність інструментальних похибок та похибок від дії вертикального прискорення; невисока швидкість обробки інформації та інші. Описано конструкцію та принцип роботи пропонованого МЕМС ДЄГ, розроблено структурну схему. Пропонована конструкція ДЄГ забезпечує відсутність похибок: від залишкової неідентичності конструкцій однакових ємнісних елементів, від впливу змін температури, вологості та тиску зовнішнього середовища (інструментальних похибок), усунення впливу вертикального прискорення літака на покази гравіметра одразу двома способами, повністю ліквідувати вплив похибок, викликаних шумами різного походження (від ємнісного зв’язку, акустичних шумів тощо). Розроблено та описано лабораторну установку для проведення експериментальних досліджень ДЄГ. Експериментально визначено похибку ДЄГ у лабораторних умовах, яка співпадає із результатами цифрового моделювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;1(81)-
dc.subjectприскорення сили тяжінняuk_UA
dc.subjectавіаційна гравіметрична системаuk_UA
dc.subjectємнісний гравіметрuk_UA
dc.subjectacceleration of gravityuk_UA
dc.subjectaviation gravimetric systemuk_UA
dc.subjectcapacitive gravimeteruk_UA
dc.titleНовий двоканальний МЕМС гравіметр авіаційної гравіметричної системиuk_UA
dc.title.alternativeA new two-channel MEMS gravimeter of aviation gravimetric systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the study of a new two-channel capacitive MEMS gravimeter (MEMS DCG) of the automated aviation gravimetric system (AGS). The relevance of researches, the possibility and expediency of using the new MEMS DCG as a gravimetric AGS is substantiated. The analysis of modern gravimeters, which are used during aviation gravimetric works, and the most promising scientific developments, is revealed, and their main drawbacks are described i.e. low accuracy of measurement; necessity of using complex procedures of filtration of the output signal of the AGS gravimeter; the lack of operational processing of information; nonlinearity of output characteristic; high cost (sapphire); complexity of construction; the presence of instrumental errors and errors from the action of vertical acceleration; low speed of information processing and others. The design and principle of the proposed MEMS DCG are described, a structural scheme is developed. The proposed design of the DCG ensures that there are no errors: from the residual non-identity of the structures of identical capacitive elements, from the influence of changes in temperature, humidity and pressure of the environment (instrumental errors), the elimination of the effect of vertical acceleration of the aircraft on the gravimetric display in two ways, completely eliminate the effect of errors caused by noise different origin (from capacitive communication, acoustic noise, etc.). A laboratory installation for conducting experimental DCG studies has been developed and described. Experimentally determined the error of the DCG in the laboratory, which coincides with the results of the digital modeling.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162.pdf723.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.