Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолодницька, Руслана Віталіївна-
dc.contributor.authorМосквін, Павло Петрович-
dc.contributor.authorОчич, Віра Михайлівна-
dc.contributor.authorГоловня, Руслан Миколайович-
dc.contributor.authorKolodnytska, R.V.-
dc.contributor.authorMoskvin, P.P.-
dc.contributor.authorOchych, V.M.-
dc.contributor.authorHolovnia, R.M.-
dc.date.accessioned2018-06-25T08:30:53Z-
dc.date.available2018-06-25T08:30:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7371-
dc.description.abstractАналізуються умови формування паливно-повітряної суміші у взаємозв’язку із експлуатаційними характеристиками двигуна внутрішнього згоряння при його роботі на паливах різного хімічного складу (з біопаливом включно). Стан паливно-повітряної суміші моделюється в межах моделі максимуму ентропії. Інтегро-алгебраїчні рівняння при максимізації ентропії краплинної системи в межах зазначених представлень розв’язувалися чисельними методами. В якості вхідної інформації при моделюванні процесу розпилення палива слугували термодинамічні властивості палив різного складу й умови його розпилення. Вихідною розрахунковою інформацією були дані про функції розподілу для діаметрів і швидкостей руху крапель палива. Отримано кількісні дані про стан паливної краплинної системи при різних величинах втрат енергії й імпульсу крапель, що рухаються при формуванні паливно-повітряної суміші. Досліджується стан краплинно-повітряної системи, залежно від величини відносної частки втрат імпульсу й енергії. Розрахункові дані зіставляються з експериментальними результатами деяких авторів щодо стану краплинно-повітряної суміші, сформованої в різних умовах функціонування розпилюючих систем. Досягнута задовільна відповідність розрахункових і експериментальних результатів дозволяє стверджувати про застосовування моделі максимуму ентропії для аналізу процесу формування краплинно-повітряної суміші на основі палив різного хімічного складу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;1(81)-
dc.subjectпаливо різного хімічного складуuk_UA
dc.subjectбіопаливоuk_UA
dc.subjectкрапельно-повітряна сумішuk_UA
dc.subjectтермодинаміка дисперсних системuk_UA
dc.subjectfuel of different chemical compositionuk_UA
dc.subjectbiofueluk_UA
dc.subjectdrip and air mixtureuk_UA
dc.subjectthermodynamics of disperse systemsuk_UA
dc.titleПідвищення ресурсу експлуатації автомобіля шляхом керування якістю паливно-повітряних сумішейuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the resources of vehicle operation by control of fuel-air mixture qualityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article analyzed the conditions of forming fuel and air mixture in terms of operational characteristics of internal combustion engine and its performance with fuel of different chemical composition (biological fuel inclusive). The state of fuel and air mixture is designed in terms of maximum entropy model. Integral and algebraic equations while maximizing entropy of drip system in terms of defined introductions were solved with numerous methods. Thermodynamic properties of different composition fuel and conditions of its repelling served as the introductory information while modelling process of fuel repelling. Quantitative data about the state of fuel and drip system at different values of energy losses and impulse of drops moving at the formation of fuel and air mixture was received. The state of drip and air system is researched depending on the value of relative part of impulse and energy losses. Calculative data are compared with experimental results of a number of authors as for the state of drip and air mixture formed in different conditions of repelling systems functioning. A satisfactory correspondence of calculating and experimental results was reached , so it allows to state the application of maximum entropy model for analyzing the process of forming drip and air mixture on the basis of different chemical composition fuel.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf756.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.