Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7292
Title: СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ
Other Titles: Strategic Analysis of Financial Potential of a Touristic Enterprise: Theory, methodology, Organization
Authors: Саух, І.В.
Saukh, I.V.
Keywords: стратегічний аналіз
фінансовий потенціал
туристичне підприємство
strategic analysis
financial potential
touristic enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: ЖДТУ
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.09 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності).– Житомирський державний технологічний університет Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2017. Робота присвячена вирішенню наукової проблеми розвитку теоретико-методологічних та організаційних положень стратегічного аналізу фінансового потенціалу туристичного підприємства та розробці практичних рекомендацій, спрямованих на його удосконалення. Поглиблено теоретичні засади стратегічного аналізу шляхом уточнення його змістовної наповненості та виявлення міждисциплінарних взаємозв’язків з іншими науками. Сформовано теоретичну модель стратегічного аналізу підприємства. Запропоновано методику здійснення стратегічного аналізу фінансового потенціалу туристичного підприємства з врахуванням детермінант прямого та непрямого впливу зовнішнього середовища. Розроблено модель організаційної структури стратегічного аналізу, орієнтовану на підвищення рівня розвитку фінансового потенціалу туристичного підприємства. Ключові слова: стратегічний аналіз, фінансовий потенціал, туристичне підприємство, стратегія, стратегічна зона господарювання, GAP-аналіз, стратегічний розрив, зовнішнє середовище. АННОТАЦИЯ Саух И.В. Стратегический анализ финансового потенциала туристического предприятия: теория, методология, организация. -Рукопись. Диссертация на соискание ученой степени доктора экономических наук по специальности 08.00.09 «бухгалтерский учет, анализ и аудит (по видам экономической деятельности)». – Житомирский государственный технологический университет МОН Украины, Житомир, 2017. Диссертация посвящена развитию теоретико-методологических и организационных положений стратегического анализа финансового потенциала туристического предприятия и разработке практических рекомендаций, направленных на его совершенствование. Усовершенствованы теоретические основы стратегического анализа путем уточнения его смысловой наполненности и выявления междисциплинарных взаимосвязей с другими науками. Сформирована теоретическая модель стратегического анализа предприятия. Предложена методика осуществления стратегического анализа финансового потенциала туристического предприятия с учетом детерминант прямого и косвенного воздействия внешней среды. Разработана модель организационной структуры стратегического анализа, ориентированная на повышение уровня развития финансового потенциала туристического предприятия. Ключевые слова: стратегический анализ, финансовый потенциал, туристическое предприятие, стратегия, стратегическая зона хозяйствования, GAP-анализ, стратегический разрыв, внешняя среда.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7292
Appears in Collections:Суспільні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saukh.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.