Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛукан, О.М.-
dc.contributor.authorLukan, O.-
dc.date.accessioned2017-10-09T09:16:33Z-
dc.date.available2017-10-09T09:16:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7159-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.09 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності). – Житомирський державний технологічний університет Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2017. Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію. Удосконалено нормативно-правове забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності. Запропоновано на підприємствах хлібопекарської галузі розробляти локальні правові акти “Наказ про облікову політику на підприємстві” та “Положення про організацію управлінського обліку” у частині обліку витрат маркетингової діяльності, визначено елементи облікових політик фінансового й управлінського обліку та перелік додатків до них. Розроблено робочий план рахунків, графік документообігу, форми відомостей аналітичного обліку та форму зведеного “Звіту про витрати маркетингової діяльності”. Обґрунтовано методику списання витрат маркетингової діяльності. Визначено, що оцінка маркетингових витрат є базовим напрямом аналізу маркетингової діяльності. Запропоновано науково-методичний підхід до проведення аналізу ефективності витрат маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.subjectвитрати маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectвитрати на збутuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectефективність маркетингових витратuk_UA
dc.subjectпідприємства хлібопекарської галузіuk_UA
dc.subjectmarketing activity costsuk_UA
dc.subjectsales costsuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectefficiency of marketing costsuk_UA
dc.subjectbakery industry enterprisesuk_UA
dc.titleОблік і аналіз витрат маркетингової діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeAccounting and analysis of expenses of marketing activityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractenThesis for obtaining the scientific degree – PhD in Economics on specialty 08.00.09 – Accounting, Analysis and Auditing (by the types of economic activity). – Zhytomyr State Technological University of Ministry of Education and Science of Ukraine, Zhytomyr, 2017. Concept of marketing activity costs is determined, structure and classification of marketing costs are specified. Directions of perfection of the current normative-legal framework in providing accounting of expenses for marketing are formed. It is proposed at the enterprises of the bakery industry to develop local legal acts “Order on accounting policy at the enterprise” and “Regulation on the organization of managerial accounting” as far as accounting of marketing activity costs, the elements of accounting policies of financial and managerial accounting and the list of annexes. A working plan of accounts, a document flow schedule, a recommended version of analytical accounting information and a form of a marketing expenses report are developed. The method of write-off of expenses of marketing activity is offered. There has been evaluated that costs are to be a fundamental base for analysis in marketing activity. Scientifically methodical approach to provide analysis of marketing costs efficiency at the bakery industry enterprises is suggested.uk_UA
Appears in Collections:Суспільні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lukan.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.