Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7006
Title: WPŁYW KOMUNIKACJI NA REALIZACJĘ CELÓW ORGANIZACJI PUBLICZNEJ
Other Titles: Вплив спілкування на цілі громадської організації
Authors: Koniusz, M.
Коніус, М.
Keywords: komunikacja; organizacje społeczne; cele społeczne organizacji.
komunikacja
organizacje społeczne
спілкування; громадська організація; цілі громадської організації.
спілкування
громадська організація
Issue Date: 2017
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(80)
Abstract: Співробітники є найбільш цінним ресурсом будь-якої організації, незалежно від того, чи є ця організація державною чи приватною організацією. Ефективне функціонування організації залежить від багатьох факторів, але ключову роль відіграє людський фактор. Саме персонал організації значною мірою зумовлює її успіх. Але ефективне функціонування організації забезпечується не лише простою присутністю співробітників на роботі. Важливим є комунікаційний процес, вміння спілкуватися, здатність приймати рішення та розуміти, як вони мають діяти в межах посадових обов’язків. Не менш важливе значення для ефективного функціонування організації відіграє її взаємодія з навколишнім середовищем, оскільки розвиток відповідних відносин з клієнтами, підрядниками, банками тощо зумовлює ситуацію, чи буде організація досягати успіху або буде приречена на провал. Метою даного дослідження є спроба зобразити стиль спілкування на прикладі співробітників польського поштового відділення та його вплив на мотивацію персоналу, презентація основних форм спілкування не лише між співробітниками на різних рівнях, але й діалог «працівник – клієнт», і поява в процесі комунікації не лише співробітників підрозділів організації, але й клієнтів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7006
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81.pdf473.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.