Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, С.В.-
dc.contributor.authorРафальський, О.І.-
dc.contributor.authorЧуйко, С.П.-
dc.contributor.authorMelnychuk, S.V.-
dc.contributor.authorRafalsky, O.I.-
dc.contributor.authorChuiko, S.P.-
dc.date.accessioned2017-07-14T10:33:34Z-
dc.date.available2017-07-14T10:33:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6985-
dc.description.abstractСистема екологічної безпеки та безпеки дорожнього руху в середніх містах України вимагає суттєвих змін в зв’язку з невідповідністю кількості автобусних транспортних засобів та їх експлуатаційних параметрів величинам пасажиропотоків, та умовам експлуатації, що сформувалась в даний час. Наведено результати досліджень проблеми вибору експлуатаційно-екологічних параметрів автобусів, що використовуються на автобусних маршрутах міст до 500 тис. мешканців. Було використано статистичні методи визначення інтенсивності транспортних потоків, пасажиропотоків та екології в перевезеннях. Для оцінки екологічності обрано зупинки та перешкоди руху з найбільшою інтенсивністю транспортних потоків, на яких була ймовірність накопичення забруднень викидами транспорту, що перевищують допустимі норми. Аналіз забрудненості навколишнього середовища викидами маршрутних транспортних засобів виконаний для маршрутної мережі міста Житомир. Результати екологічності отримані натурним експериментом порівняно з даними визначеними розрахунковими методами. Зроблено висновки, що вказують на серйозність проблеми та шляхи її вирішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Технічні науки;1(79)-
dc.subjectекологічно-експлуатаційні параметриuk_UA
dc.subjectекологічна безпекаuk_UA
dc.subjectоцінка екологічностіuk_UA
dc.subjectінтенсивність транспортних потоківuk_UA
dc.subjectпасажиропотокиuk_UA
dc.subjectекологічна ситуаціяuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectвибір автобусаuk_UA
dc.subjectзупинкаuk_UA
dc.subjectenvironmental and operational parametersuk_UA
dc.subjectecological safetyuk_UA
dc.subjectenvironmental assessmentuk_UA
dc.subjectintensity of trafficuk_UA
dc.subjectpassenger trafficuk_UA
dc.subjectenvironmental conditionsuk_UA
dc.subjectoperationuk_UA
dc.subjectbus choiceuk_UA
dc.subjectstopuk_UA
dc.titleШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОСТІ АВТОБУСІВ В УМОВАХ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА ПАСАЖИРСЬКИХ МАРШРУТАХ МІСТuk_UA
dc.title.alternativeWays to improve the environmental conditions of their buses in operation on passenger routes of citiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe results of studies on operational and environmental parameters buses used on bus routes Zhitomir city. It uses statistical methods for determining the intensity of traffic, passenger traffic and ecology in traffic. To assess the environmental chosen stop with the greatest intensity of traffic, which is the probability of accumulation of pollution transport emissions that exceed permissible limits.Calculation of environmental pollution emission route for vehicles made stops street «Str. Hundreds of Heaven»«CUM», «vul.Hlibna» on the main trunk street Kievska. Results obtained environmental field experiments compared with the data defined calculation methods, based on the proposed use appropriate operational vehicles. The conclusions that indicate the seriousness of the problem and the urgency to address it. The system of environmental safety and road safety in Zhitomir requires significant improvements due to the increased quantities bus vehicles plying city routes. Recommendations to improve the ecological condition of intersections can be developed through the optimization of traffic using buses with environmentally improved operating parameters.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
145.pdf741.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.