Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6984
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ МАКСИМУМУ ЕНТРОПІЇ ДЛЯ АНАЛІЗУ СТАНУ КРАПЕЛЬ В БІОПАЛИВО-ПОВІТРЯНИХ СУМІШАХ |
Other Titles: | Application of maximum entropy for analysis of droplets in biofuel-air mixture |
Authors: | Колодницька, Р.В. Москвін, П.П. Добряков, В.Л. Очич, В.М. Kolodnytska, R.V. Moskvin, P.P. Dobryakov, V.L. Ochych, V.M. |
Keywords: | дизельне та біодизельне палива крапельно-повітряні системи термодинаміка палива метод максимуму ентропії функції розподілу крапель в дисперсній системі diesel and biodiesel fuel spray system thermodynamic properties of fuel the method of maximum entropy function of distribution of drops in disperse system |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ЖДТУ |
Series/Report no.: | Вісник ЖДТУ. Серія : Технічні науки;1(79) |
Abstract: | Метод максимуму ентропії застосовано для розрахунків параметрів функції розподілу крапель за їхніми розмірами та швидкостями рухів в паливно-повітряній сумішах, що сформовані на основі біопалива різного хімічного складу. Сформульована на основі термодинамічних припущень інтегрально – алгебраїчна система рівнянь розв’язувалася чисельними методами. Вхідними даними для розрахунків слугували термодинамічні властивості дизельного та біодизельного палива та умови створення крапельно-повітряної суміші в реальних розпилювальних системах двигунів внутрішнього згоряння. Отримано кількісну інформацію про вид та параметри функції розподілу при різних умовах формування паливно-повітряних систем У межах методу максимуму ентропії проаналізовано вплив термодинамічних властивостей палива (рідини), що розпилюється, на функції розподілу, тобто на розміри крапель та швидкості їхніх рухів у дисперсній системі. Розрахунки спiвставляються з експериментами за розпиленням дизельного палива та його сумішей з рапсовою олією. Показано, що при розпиленні біопалива крапельна система буде характеризуватися більшим розмірами крапель в порівнянні з розмірами крапель, що створюються при розпилення дизельного палива. Отримані кількісні дані про вплив термодинамічних властивостей розпиленої рідини на кінцевий стан крапельно-повітряної суміші призначено для пошуку оптимальних умов розпилення палив з різними термодинамічними параметрами. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6984 |
Appears in Collections: | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.