Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудьківська, Л.С.-
dc.date.accessioned2016-02-05T09:49:02Z-
dc.date.available2016-02-05T09:49:02Z-
dc.date.issued2014-05-14-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/627-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2-
dc.subjectстимулювання збуту як вид маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectрозвиток стимулювання збутуuk_UA
dc.titleГЕНЕЗИС РОЗВИТКУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
328.pdf125.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.