Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, О.-
dc.date.accessioned2016-02-05T09:45:08Z-
dc.date.available2016-02-05T09:45:08Z-
dc.date.issued2014-05-14-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/626-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-магазин як інструмент маркетингуuk_UA
dc.subjectвибір облікової системи для Інтернет-магазинуuk_UA
dc.titleІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
327.pdf126.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.