Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфімчук, В.В.-
dc.date.accessioned2016-02-05T08:47:59Z-
dc.date.available2016-02-05T08:47:59Z-
dc.date.issued2015-05-15-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/613-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінтернет-технологіїuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ- ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191.pdf114.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.