Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабич, Н.О.-
dc.contributor.authorБородкіна, Н.О.-
dc.date.accessioned2016-02-05T08:44:12Z-
dc.date.available2016-02-05T08:44:12Z-
dc.date.issued2014-05-14-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/612-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової діяльностіuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
314.pdf203.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.