Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрачук, М.А.-
dc.date.accessioned2017-02-23T12:10:29Z-
dc.date.available2017-02-23T12:10:29Z-
dc.date.issued2016-11-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6047-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;-
dc.titleРЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
415.pdf187.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.