Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMidova, Petranka-
dc.date.accessioned2017-02-23T09:45:54Z-
dc.date.available2017-02-23T09:45:54Z-
dc.date.issued2016-11-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6039-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;-
dc.titleFEATURES OF THE BEHAVIOUR OF BULGARIAN CONSUMERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
399.pdf179.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.