Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, О.О.-
dc.date.accessioned2017-02-23T09:42:44Z-
dc.date.available2017-02-23T09:42:44Z-
dc.date.issued2016-11-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6037-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;-
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ДІЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИХОДУ НА СВІТОВИЙ РИНОКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
394.pdf185.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.