Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакедонська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-02-23T09:35:54Z-
dc.date.available2017-02-23T09:35:54Z-
dc.date.issued2016-11-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6034-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;-
dc.titleРОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
389.pdf173.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.