Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5971
Title: ЕЛЕКТРОННІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СЕГМЕНТ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
Authors: Грабар, О.I.
Issue Date: 24-Nov-2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5971
Appears in Collections:Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
254.pdf233.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.