Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки : [230] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 230
Issue DateTitleAuthor(s)
24-Nov-2016РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВАЯнковська, Г.В.
24-Nov-2016ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВЧукурна, О.П.; Давидова, А.В.
24-Nov-2016РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ЧИННИКА В МАРКЕТИНГОВОМУ ЦІНОУТВОРЕННІЧукурна, О.П.
24-Nov-2016ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАЧорнопіщук, Ю.І.
24-Nov-2016ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ ТРАНСПОРТНОЙ СФЕРЫ В КОНТЕКСТЕ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ САМОДОСТАТОЧНОСТИ И НАЦИОНАЛЬНОЙ БЕЗОПАСНОСТИЧернявская, Т.А.
24-Nov-2016РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПЛАНА ОРГАНИЗАЦИИ В УСЛОВИЯХ МОДЕРНИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИХасанов, Ш.Х.
24-Nov-2016СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ В СОЗДАНИИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ИННОВАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ УЗБЕКИСТАНАХамраева, С.Н.
24-Nov-2016ПРИБУТКОВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯСуханова, А.В.; Гацанюк, В.В.
24-Nov-2016ОСОБЕННОСТИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ БАНКОВ В БАНКОВСКОМ СЕКТОРЕ УКРАИНЫСтойка, В.С.
24-Nov-2016ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСтаростенко, Г.Г.; Браунагель, А.В.
24-Nov-2016ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГУ СУБ'ЄКТІВ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇСтаростенко, Г.Г.; Анфілов, Д.Ю.
24-Nov-2016МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯСолотвінський, О.А.
24-Nov-2016РОЛЬ ГОСУДАРСТВА В СТАБИЛЬНОСТИ ЭКОНОМИКИ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАНРузиев, З.И.; Каримов, М.Ш.
24-Nov-2016ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ МАРКЕТИНГУРудич, А.І.; Крутій, Т.В.
24-Nov-2016РЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВПрачук, М.А.
24-Nov-2016СТАЛИЙ РОЗВИТОК АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИПопрозман, Н.В.; Малік, Л.М.
24-Nov-2016ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІПойта, І.О.
24-Nov-2016POSSIBILITIES FOR THE FORMATION OF A SUSTAINABLE RETAIL ASSORTMENTPetrova, S.
24-Nov-2016ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАПетречко, В.А.
24-Nov-2016ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИПараниця, Н.В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 230