Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634
Title: РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Other Titles: Reflexivity of marketing activity
Authors: Мосієнко, О.В.
Mosienko, O.V.
Keywords: рефлексивний маркетинг
Issue Date: 2010
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
Abstract: Розглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf340.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.