Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМосієнко, О.В.
dc.contributor.authorMosienko, O.V.
dc.date.accessioned2017-01-12T10:41:39Z
dc.date.available2017-01-12T10:41:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634
dc.description.abstractРозглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
dc.subjectрефлексивний маркетингuk_UA
dc.titleРЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeReflexivity of marketing activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf340.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.