Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5623
Title: ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Other Titles: Forming Efficient Structure of Managing Marketing at Agricultural Enterprises
Authors: Балановська, Тетяна Іванівна
Степенко, Олексій Вікторович
Balanovs’ka, T.I.
Stepenko, O.V.
Keywords: сільськогосподарське підприємство
управління маркетингом
Issue Date: 2010
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
Abstract: Виявлено потребу у формуванні дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах, запропоновано схему взаємодії управління маркетингом із зовнішнім і внутрішнім середовищем функціонування підприємства та структуру управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5623
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf373.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.