Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалановська, Тетяна Іванівна
dc.contributor.authorСтепенко, Олексій Вікторович
dc.contributor.authorBalanovs’ka, T.I.
dc.contributor.authorStepenko, O.V.
dc.date.accessioned2017-01-12T07:35:53Z
dc.date.available2017-01-12T07:35:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5623
dc.description.abstractВиявлено потребу у формуванні дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах, запропоновано схему взаємодії управління маркетингом із зовнішнім і внутрішнім середовищем функціонування підприємства та структуру управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.title.alternativeForming Efficient Structure of Managing Marketing at Agricultural Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf373.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.