Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПельо, Р.А.-
dc.contributor.authorPelio, R.-
dc.date.accessioned2016-12-05T12:31:13Z-
dc.date.available2016-12-05T12:31:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5317-
dc.description.abstractЗ метою вдосконалення роботи автомобільних трансмісій ведеться аналіз перехідних процесів під час перемикання передач. Запропонований алгоритм керування процесом перемикання передач в східчастій двопотоковій трансмісії враховує різні способи керування двигуном, вплив миті початку перемикання передач, тривалість безпосереднього перемикання на ефективність розгону транспортного засобу. Вивчаються різні програми перемикання передач за різних значень тривалості роботи обох зчеплень. Облік затрат енергії на перемикання проводиться в межах реалізації заданої програми руху автомобіля. За єдиний енергетичний критерій береться загальна витрата палива на реалізацію цієї програми руху, частину якого складає витрата палива еквівалентна роботі буксування фрикційних елементів обох зчеплень під час перемикання без розривання потоку потужності. Наводяться аргументи на користь того, що процеси перемикання передач мають бути не надто швидкоплинними. Наголошується на тому, що між оптимальними законами перемикання передач, з огляду на паливну економічність чи динамічність, не існує жодних протиріч. На основі розробленої математичної моделі розроблено програмне забезпечення, яке дозволяє досліджувати якість перехідних процесів при перемиканні передач за єдиним енергетичним критерієм. Унаочнено випадки, коли доцільно використовувати різні методи керування двигуном і двопотоковою трансмісією. В цілому за абсолютною витратою палива перевагу слід надавати форсованим методам керування. Отримано нові розрахункові дані, на основі яких визначені основні напрямки вдосконалення управління процесом перемикання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)-
dc.subjectавтоматична двопотокова трансмісіяuk_UA
dc.subjectω-керуванняuk_UA
dc.subjectМ-керуванняuk_UA
dc.subjectg-керуванняuk_UA
dc.subjectN-керуванняuk_UA
dc.subjectоптимальні закони перемиканняuk_UA
dc.subjectалгоритми керуванняuk_UA
dc.subjectпрограма рухуuk_UA
dc.subjectdual-branch automatic transmissionuk_UA
dc.subjectω-managementuk_UA
dc.subjectM-keruvannyauk_UA
dc.subjectg-managementuk_UA
dc.subjectN-Controluk_UA
dc.subjectOptimal switching lawsuk_UA
dc.subjectControl algorithmsuk_UA
dc.subjectMotion programuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИБОРУ РАЦІОНАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРОЦЕСУ ПЕРЕМИКАННЯ У ДВОПОТОКОВІЙ АВТОМАТИЧНІЙ ТРАНСМІСІЇ АВТОМОБІЛЯuk_UA
dc.title.alternativeMethod of selection of rational characteristics of switching process of automatic vehicle two-flows transmissionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn order to improve the work of automotive transmission the analysis of transients during switching gear is performed. The proposed algorithm of control gear process in double-flow transmission takes into account the different ways of managing the motor effect since the beginning of the gear, the duration of direct switching on the efficiency of acceleration of the vehicle. Different programs gear change at different values of both clutches are studied. Energy cost at switching is carried out within the framework of realization of the given vehicle program. For a single energy criterion is taken overall fuel consumption for the program motion, part of which is the fuel consumption of the equivalent work of skidding of frictional elements of both clutches when you switch power flow without breaking. Arguments are adduced that the process of the gear must not be too fast. We emphasize that there is no contradiction between optimal gear change laws in terms of fuel efficiency and dynamism. On the basis of the developed mathematical model software that allows you to explore the quality of transients when switching gears on a uniform energy selection is developed . Examples of using different methods to control the engine and double-flow transmission are given. Generally according to absolute fuel consumption, preference should be given to enhanced governance. New data are given; on their basis key areas for improvement in the management switch are identified.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf316.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.