Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпанасюк, Євгеній Григорович
dc.contributor.authorБегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.authorOpanasyuk, E.
dc.contributor.authorBeherskyi, D.
dc.date.accessioned2016-12-05T11:00:26Z
dc.date.available2016-12-05T11:00:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5316
dc.description.abstractПроаналізовано актуальність теми досліджень, визначено мету та завдання, предмет та об’єкт досліджень. На основі аналізу відомих досліджень доведено актуальність досліджень, щодо підвищення прохідності транспортних засобів. На основі умови одночасного початку руху усіх коліс транспортного засобу встановлено залежність для визначення оптимального співвідношення приведених радіальної та крутильної жорсткостей приводу, підвіски і шини. Показано, що значно впливають на коефіцієнт зчеплення реактивні сили, що виникають у наслідок викиду ґрунту із зони контакту шини з опорною поверхнею. Запропонована математична модель, що враховує як властивості пневматичної шини, так і властивості ґрунтів. Досліджено дію реактивних сил на колесо внаслідок викиду ґрунту із контактної зони при буксуванні. Запропоновано методику розрахунку коефіцієнта зчеплення при його буксуванні на сипучих ґрунтах з урахуванням сил, що виникають у наслідок викиду ґрунту із контактної зони.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subjectколесоuk_UA
dc.subjectпневматична шинаuk_UA
dc.subjectбуксуванняuk_UA
dc.subjectсипучий ґрунтuk_UA
dc.subjectреактивна силаuk_UA
dc.subjectколиванняuk_UA
dc.subjecttireuk_UA
dc.subjectslippinguk_UA
dc.subjectloose soiluk_UA
dc.subjectreactive power fluctuationsuk_UA
dc.titleВПЛИВ ПРУЖНИХ ХАРАКТЕРИСТИК РУШІЯ НА ТЯГОВО-ЗЧІПНІ ВЛАСТИВОСТІ АВТОМОБІЛІВ ПІДВИЩЕНОЇ ПРОХІДНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of the elastic characteristics of the propeller on the traction properties of off-road vehiclesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article analyzes the relevance of the research topics defined goals and objectives, subject and object of research. Based on the analysis of known investigations proved the relevance of research, to enhance the permeability of vehicles. On the basis of the conditions of the simultaneous start of the movement of the wheels of the vehicle to determine the dependence of the optimum ratio of the above radial and torsional stiffness reason, suspension and tires. It has been shown that a significant effect on the friction coefficient have reativni forces arising from the release of the ground with the support surface of the tire contact area. A mathematical model that takes into account how the properties of the tire and the soil properties. The effect of reaction forces to the wheel, resulting in the ejection of ground contact zone at slipping. The method of calculating the friction coefficient mover when being towed on loose soils, taking into account the forces generated as a result of ground emissions from the contact zone.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.