Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоженко, О.С.-
dc.contributor.authorЧерняк, Г.Ю.-
dc.contributor.authorМостович, А.В.-
dc.contributor.authorNozhenko, E.S.-
dc.contributor.authorChernyak, A.Y.-
dc.contributor.authorMostovich, A.V.-
dc.date.accessioned2016-12-05T10:46:34Z-
dc.date.available2016-12-05T10:46:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5314-
dc.description.abstractНаведено результати експериментальних досліджень щодо оцінки динамічного впливу рухомого складу залізниць з дефектами коліс на колійну структуру. Виконано оцінка впливу швидкості руху в діапазоні від 10 до 40 км/год. та завантаженості рухомого складу на величини кромкових напружень, що виникають у рейках, та прискорень рейок, співвіднесено результати статистичної обробки виміряних даних з метою визначення у майбутньому гранично допустимого рівня прискорень рейок. Проаналізовано вплив дефектів різних розмірів на величину напружень та прискорень рейки. Виявлено монотонне зростання величини максимальних імовірнісних величин прискорень рейки під час проїзду як локомотива, так і вагона не залежно від ступеня завантаженості, на відміну від напружень у кромках рейки, які не залежать від швидкості руху в досліджуваному діапазоні швидкостей. Встановлено, що лише за величиною максимального імовірного значення кромкових напружень підошви рейки під час руху порожнього вагона неможливо виявити колеса з повзунами статистичними методами, при цьому аномальність у величинах прискорень рейки присутня й у записах порожнього вагона.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)-
dc.subjectрухомий склад залізницьuk_UA
dc.subjectсистема моніторингуuk_UA
dc.subjectдефекти колісuk_UA
dc.subjectдинамічний вплив на коліюuk_UA
dc.subjectпорожній та завантажений вагониuk_UA
dc.subjectrailway rolling stockuk_UA
dc.subjectsystem monitoringuk_UA
dc.subjectdefects in wheelsuk_UA
dc.subjectdynamic impact on the trackuk_UA
dc.subjectempty and loaded wagonsuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІЧНОГО ВПЛИВУ РУХОМОГО СКЛАДУ НА КОЛІЙНУ СТРУКТУРУuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of dynamic influence of rolling stock for the track structureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenAre presented the results of experimental studies to evaluate the dynamic impact of rolling stock wheels with defects in the track structure. Was accomplished of evaluation the impact of movement speeds in the range of 10 to 40 km/h and loading of rolling stock on the edge stresses in the rails, and acceleration of the rail, were compared results of statistical processing of the measured data to determine the maximum permissible level of acceleration of the rails. Was analyzed the influence of defects of various sizes on the value of stresses in the rails and accelerations of rails. It revealed a monotonic increase of the maximum probability values of rail acceleration when passing a locomotive and wagon, regardless of how load the wagon, unlike the stresses in the edges of the rails, which do not depend on the speed in the test speed range. It was found that only in the value of the maximum possible value of the rail edge stresses for the empty wagon can not be detected the defects of wheel with using only the statistical methods, in the same time is presented the anomaly in the values of acceleration of the rail in the records of the empty wagon.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.