Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБелевцова, Н.Л.
dc.contributor.authorВербицький, В.Г.
dc.contributor.authorХребет, В.Г
dc.contributor.authorТарасюк, В.С.
dc.contributor.authorBelevtseva, N.V.
dc.contributor.authorVerbytskyi, V.H.
dc.contributor.authorKhrebet, V.H.
dc.contributor.authorTarasyuk, V.S.
dc.date.accessioned2016-11-30T10:39:41Z
dc.date.available2016-11-30T10:39:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5291
dc.description.abstractУмови безпечної втрати стійкості моделі двохосьового колісного екіпажу з абсолютно жорстким рульовим керуванням знайдено раніше. Отримані аналітичні умови безпечної втрати стійкості за наявності крутильної жорсткості, залежать від співвідношення між коефіцієнтами опору відведення, коефіцієнтами зчеплення в поперечному напрямі на осях та параметром крутильної жорсткості керованого колісного модуля. При цьому, в системі управління колісним модулем враховується величина виносу коліс, при нехтуванні впливом його маси. Запропоновано підхід, в якому враховується маса керованого колісного модуля. Сили відведення наведені з точністю до кубічних членів розкладу за кутами відведення. Знайдено інтервали параметра крутильної жорсткості, що забезпечують безпечну втрату стійкості моделі двохосьового колісного екіпажу, отримані на основі біфуркаційного аналізу дійсних біфуркацій стаціонарних станів в околі прямолінійного руху. Наведено графічні ілюстрації виконання умов безпечної втрати стійкості, які дають можливість використовувати отримані результати при проектуванні колісних екіпажів з урахуванням маси колісного модуля. Застосована методика є альтернативною до відомого підходу М.М. Баутіна визначення безпечних–небезпечних умов у випадку дивергентної втрати стійкості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectколісний модульuk_UA
dc.subjectстійкість рухуuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт відведенняuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт зчепленняuk_UA
dc.subjectдивергентні біфуркаціїuk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectwheel moduleuk_UA
dc.subjectmotion stabilityuk_UA
dc.subjectslipping coefficientuk_UA
dc.subjectclutch coefficientuk_UA
dc.subjectdivergent bifurcationsuk_UA
dc.titleДО ВИЗНАЧЕННЯ ЖОРСТКОСТІ КЕРОВАНОГО КОЛIСНОГО МОДУЛЯ ДВОХОСЬОВОГО ЕКIПАЖУuk_UA
dc.title.alternativeStiffness determination of the controlled wheel module of a two-axle vehicleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe conditions of a secure loss of stability of a two-axle wheel vehicle with absolutely hard steering have been found before. The analytically derived conditions of a secure stability loss in case of torsional stiffness are dependent on the relationship between the slipping resistance coefficients, the transverse clutch coefficients on the axes, and the torsional stiffness of the controlled wheel module. In this case, the trail distance is taken into account in the wheel module control system, the mass of the module being neglected. The approach suggested in the paper does take into account the mass of the controlled wheel module. The slipping forces are presented accurate to a cubic term of expansion in slipping angles. The torsional stiffness intervals have been found that provide a secure loss of stability of a two-axle wheel vehicle model. The intervals have been obtained on the basis of a bifurcation analysis of actual bifurcations of the stationary states in the vicinity of the rectilinear motion of the model. Diagrams that illustrate the fulfillment of secure stability loss conditions and allow using the results obtained in designing a wheel module are presented in the paper. The technique used is alternative to the well-known M. Bautin’s approach to determination of secure-insecure conditions in case of a divergent loss of stability.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf234.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.