Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбрамова, Л.С.
dc.contributor.authorКапінус, С.В.
dc.contributor.authorAbramova, L.S.
dc.contributor.authorKapinus, S.V.
dc.date.accessioned2016-11-29T12:44:36Z
dc.date.available2016-11-29T12:44:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5285
dc.description.abstractРозглядається підхід до управління транспортними засобами на залізничному переїзді з метою підвищення безпеки дорожнього руху. Для цього запропоновано введення динамічного управління режимами руху на автомобільній дорозі, що полягає у зменшенні швидкості руху на певній відстані від залізничного переїзду та залежить від його стану. Значення рекомендованої швидкості руху відображається на керованому дорожньому знаку та розраховується у реальному масштабі часу дорожнім контролером на пункті управління переїздом. Місце розташування знаку визначається на підставі вирівнювання інтенсивності транспортного потоку, що впливає на пропускну спроможність як залізничного переїзду, так і ділянки автомобільної дороги на підході до нього. Для аналізу таких заходів удосконалення руху транспорту на переїздах запропоновано застосування елементів теорії корисності для подальшої розробки алгоритму управління рухом транспорту. Для цього було побудовано дерево рішень для існуючих станів залізничного переїзду та при введені динамічного управління, що свідчить про результати прийнятих рішень зміною обраних критеріїв ефективності управління дорожнім рухом на переїзді. Такий підхід дозволяє зменшити кількість ДТП та збільшити пропускну спроможність ділянки дороги за рахунок технічного засобу привертання уваги водія до складної ділянки примусовим зменшенням швидкості не лише перед переїздом, а ще на підході до нього.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;1(77)
dc.subjectбезпека дорожнього рухуuk_UA
dc.subjectзалізничний переїздuk_UA
dc.subjectтеорія корисностіuk_UA
dc.subjectдинамічне управлінняuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectroad safetyuk_UA
dc.subjectrailway crossinguk_UA
dc.subjectthe theory of useful-nessuk_UA
dc.subjectdynamic controluk_UA
dc.subjectdecision-makinguk_UA
dc.titleУправління дорожнім рухом на залізничному переїзді з елементами теорії корисностіuk_UA
dc.title.alternativeTraffic control on a railway crossing with elements of utility theoryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenAn approach to the management of vehicles at a railway crossing in order to improve the road safety is considered. To do this, it is suggested to introduce the dynamic motion control modes on the road, which consist in reducing the speed at a certain distance from the railway crossing and depends on its condition. The value of the recommended speed is displayed on the managed road signs and is calculated in real-time traffic controller at the railway crossing control point. The mark location is determined based on traffic intensity equalization that affects both the traffic intensity of the railway crossing and the road section on the approach to it. To analyze such events directed to improve the traffic on level crossings it is suggested to use the elements of utility theory to further develop the traffic control algorithm. For this purpose there was built a decision tree for the existing conditions at the railway crossing and at the introduction of the dynamic management, which indicates the result of decision taken by the change in the selected criteria of efficiency of traffic management at the railway crossing. Such an approach can reduce the number of road accidents and to increase the capacity of vehicular traffic at a particular road section to the technical means of attracting the driver's attention to the complex road by forced reduction in speed not only before the railway crossing, but also in at the approach to it.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf171.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.