Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137
Title: ЗМІСТ ТА ПРИРОДА ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Other Titles: The nature and contents of needs of the users of financial information
Authors: Шерстюк, Олександр Леонідович
Sherstiuk, O.L.
Keywords: фінансова інформація
рівень споживчої поведінки
Issue Date: 2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
Abstract: Викладено авторський підхід до визначення змісту та природи потреб користувачів фінансової інформації. На основі проведеного дослідження встановлено, що основою таких потреб є розуміння процесів формування, оцінювання, застосування та оцінювання результатів застосування фінансової інформації. Охарактеризовано причини зацікавленості користувачів у розумінні наведених процесів. Ідентифіковано споживчу поведінку користувачів фінансової інформації, яка є проявом культури споживання фінансової інформації. Проаналізовано зміст випадкового, базового, цільового, оціночного та функціонального рівнів споживчої поведінки користувачів фінансової інформації. Визначені перспективи подальших досліджень щодо ідентифікації потреб користувачів фінансової інформації.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf185 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.