Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШерстюк, Олександр Леонідович
dc.contributor.authorSherstiuk, O.L.
dc.date.accessioned2016-10-20T06:41:03Z
dc.date.available2016-10-20T06:41:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137
dc.description.abstractВикладено авторський підхід до визначення змісту та природи потреб користувачів фінансової інформації. На основі проведеного дослідження встановлено, що основою таких потреб є розуміння процесів формування, оцінювання, застосування та оцінювання результатів застосування фінансової інформації. Охарактеризовано причини зацікавленості користувачів у розумінні наведених процесів. Ідентифіковано споживчу поведінку користувачів фінансової інформації, яка є проявом культури споживання фінансової інформації. Проаналізовано зміст випадкового, базового, цільового, оціночного та функціонального рівнів споживчої поведінки користувачів фінансової інформації. Визначені перспективи подальших досліджень щодо ідентифікації потреб користувачів фінансової інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
dc.subjectфінансова інформаціяuk_UA
dc.subjectрівень споживчої поведінкиuk_UA
dc.titleЗМІСТ ТА ПРИРОДА ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeThe nature and contents of needs of the users of financial informationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf185 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.