Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5061
Title: ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУ
Other Titles: Advertising expenses in the accounting system: analysis of conceptual and categorical apparatus
Authors: Лисюк, А.В
Lysiuk, A.V.
Keywords: реклама в бухгалтерському обліку
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;1(59) Ч.1
Abstract: Згруповано та систематизовано підходи до трактування категорій “реклама” та “витрати”, визначено напрями реалізації реклами як економічного явища, що дозволило чітко сформувати змістовне наповнення поняття “витрати на рекламу” для потреб користувачів системи бухгалтерського обліку.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5061
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf348.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.