Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисюк, А.В
dc.contributor.authorLysiuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-10-12T13:23:02Z
dc.date.available2016-10-12T13:23:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5061
dc.description.abstractЗгруповано та систематизовано підходи до трактування категорій “реклама” та “витрати”, визначено напрями реалізації реклами як економічного явища, що дозволило чітко сформувати змістовне наповнення поняття “витрати на рекламу” для потреб користувачів системи бухгалтерського обліку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;1(59) Ч.1
dc.subjectреклама в бухгалтерському облікуuk_UA
dc.titleВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising expenses in the accounting system: analysis of conceptual and categorical apparatusuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf348.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.