Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012
Title: АДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Other Titles: Adaptation of a product to national needs as an instrument of international marketing
Authors: Здреник, Василь Степанович
Zdrenyk, V.S.
Keywords: міжнародний маркетинг
інтернаціоналізація
міжнародний ринок
Issue Date: 31-Jan-2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;1(55)
Abstract: Узагальнено існуючі наукові і практичні підходи в галузі міжнародного маркетингу та обґрунтування можливостей їх застосування українськими фірмами. Стаття висвітлює зростання ролі та значення міжнародного маркетингу в результаті швидкої iнтернацiоналiзацiї сучасної економіки , що характеризуючись позитивною динамікою. Обґрунтовано застосування прийомів міжнародного маркетингу для формування більш ефективної концепції розвитку ринкової активності.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf319.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.