Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗдреник, Василь Степанович
dc.contributor.authorZdrenyk, V.S.
dc.date.accessioned2016-10-10T12:32:52Z
dc.date.available2016-10-10T12:32:52Z
dc.date.issued2011-01-31
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012
dc.description.abstractУзагальнено існуючі наукові і практичні підходи в галузі міжнародного маркетингу та обґрунтування можливостей їх застосування українськими фірмами. Стаття висвітлює зростання ролі та значення міжнародного маркетингу в результаті швидкої iнтернацiоналiзацiї сучасної економіки , що характеризуючись позитивною динамікою. Обґрунтовано застосування прийомів міжнародного маркетингу для формування більш ефективної концепції розвитку ринкової активності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;1(55)
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.titleАДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.title.alternativeAdaptation of a product to national needs as an instrument of international marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf319.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.