Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
Title: МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: Capacities of software for computerizing economic analysis of enterprises’ marketing activity
Authors: Юрківська, Л.Й.
Yurkivs’ka, L.I.
Keywords: економічний аналіз маркетингової діяльності
комп`ютеризація економічного аналізу
Issue Date: 2010
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(18)
Abstract: Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf369.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.