Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрківська, Л.Й.
dc.contributor.authorYurkivs’ka, L.I.
dc.date.accessioned2016-09-26T11:57:19Z
dc.date.available2016-09-26T11:57:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
dc.description.abstractПроведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(18)
dc.subjectекономічний аналіз маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectкомп`ютеризація економічного аналізуuk_UA
dc.titleМОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeCapacities of software for computerizing economic analysis of enterprises’ marketing activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf369.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.