Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4706
Title: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БЕЗЗБИТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ
Other Titles: Formation of company’s break-even strategy in the confectionery market
Authors: Распопова, В.А.
Козлюк, В.О.
Raspopova V.A
Kozlyuk V.O.
Keywords: беззбитковість підприємства
ринок кондитерських виробів
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки; 4(58);
Abstract: Розглянуто фактори, що забезпечують стратегію розвитку підприємства, проведено оцінку діючої стратегії беззбитковості на ринку кондитерських виробів, запропоновано шляхи її удосконалення
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4706
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
299.pdf374.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.